Κατ’ οίκον μάθημα VS on -line

7 πλεονεκτήματα για τα ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι
Τα τελευταία χρόνια στον τομέα της εκπαίδευσης αρκετοί δάσκαλοι αλλά
και μαθητές επιλέγουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία για ιδιαίτερα
μαθήματα. Κι αυτό συμβαίνει γιατί η επικράτηση της τεχνολογίας στην
καθημερινότητά μας άσκησε σημαντική επίδραση σε ποικίλους τομείς.
Επομένως, δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και τον
εκπαιδευτικό χώρο. Η πλειονότητα όμως των μαθητών και των
εκπαιδευτικών συνεχίζουν να επιλέγουν τη «ζωντανή» διδασκαλία. Οι
υπέρμαχοι, μάλιστα αυτής της επιλογής πιστεύουν πως το κατ’ οίκον
μάθημα υπερέχει έναντι του on – line παραθέτοντας ως επιχειρήματα τα
παρακάτω πλεονεκτήματα:
.
Πλεονεκτήματα

  1. Άμεση επικοινωνία: Οι μαθητές μπορούν να απολαμβάνουν άμεση
    αλληλεπίδραση με τους καθηγητές και τους συμμαθητές τους σε
    κάθε μάθημα(αρχαίαιστορίαλογοτεχνίαφυσικήχημεία,
    βιολογίαμαθηματικάπληροφορική κ.α) και να κάνουν άμεσες
    ερωτήσεις και να λάβουν άμεση ανταπόκριση από τον καθηγητή
    τους.
  2. Κοινωνική εμπειρία: Η φυσική παρουσία σε έναν κοινό χώρο
    εκπαίδευσης μπορεί να προάγει την αίσθηση κοινότητας,
    προωθώντας την κοινωνική αλληλεπίδραση και επηρεάζοντας την
    ψυχοκοινωνική ευεξία των μαθητών.
  3. Παραδοσιακές μεθόδους: Οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε
    παραδοσιακές διδακτικές μεθόδους οι οποίες είναι δοκιμασμένες
    και ίσως αποτελεσματικότερες.
  4. Ενίσχυση της συγκέντρωσης: Η παρουσία φυσικού περιβάλλοντος
    εκπαίδευσης οδηγεί σε μια δομημένη περιβαλλοντική επιβολή
    ενισχύοντας τις δυνατότητες προσοχής και συγκέντρωσης του
    μαθητή.
  5. Προώθηση της Φυσικής Κίνησης: Οι μαθητές έχουν τη
    δυνατότητα να συμμετέχουν σε φυσικές δραστηριότητες που
    συνδυάζονται με την εκπαίδευση.
  6. Ενδυνάμωση της Διδακτικής Διαδικασίας: Οι καθηγητές έχουν τη
    δυνατότητα να προσαρμόζουν τη διδασκαλία τους ανάλογα με τις
    ανάγκες των μαθητών απευθείας.
  7. Αναγνώριση της Προσωπικότητας του Μαθητή: Οι καθηγητές
    μπορούν να αναγνωρίζουν πιο εύκολα τις ανάγκες και τις
    δυνατότητες κάθε μαθητή.
    Η φυσική παρουσία, επομένως, δασκάλου και μαθητή παρέχει μοναδικές
    εμπειρίες και για τους δύο συμμετέχοντες στη διδακτική πράξη.
    Επιτρέπει την άμεση επικοινωνία μεταξύ καθηγητή και μαθητή, καθώς
    και τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών. Η επιλογή, βεβαίως, εξαρτάται
    συχνά από τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τις συνθήκες κάθε μαθητή.
    Τέλος, ορισμένοι εκπαιδευτικοί οργανισμοί ενδέχεται να υιοθετούν
    συνδυαστικές προσεγγίσεις που ενσωματώνουν στοιχεία και από τα δύο
    είδη μάθησης και διδασκαλίας.

Παρόμοια Βιβλία